В Запорожье работают «черные» перевозчики

0

В редакцию «Антикор.Запорожье» попали любопытные документы и сведения, которые свидетельствуют о том, что один из самых популярных городских маршрутов работает в незаконном поле.

Автобусный маршрут № 52, курсирующий от Автовокзала до Универсама (Хортицкий район),  пользуется большой популярностью у горожан.  Насыщенный пассажиропоток, высокий и стабильный доход, отсутствие дублирующих маршрутов  – у 52-го есть все, кроме главного: присутствия  в официальной сетке городских маршрутов.

Согласно решению исполкома Запорожского городского совета №214 от 2012-06-22, маршрут №52 — «Універсам — Автовокзал» был выведен из городской сетки маршрутов.

№ 214 -2012-06-22 - Про затвердження реєстру міських автобусних маршрутів загального користування та проведення конкурсів на право обслуговування автобусних маршрутів.
Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про автомобільний транспорт», постановами Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 №1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» із змінами і доповненнями та від 18.02.1997 №176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту» зі змінами і доповненнями, наказом Міністерства транспорту України від 21.01.1998 №21 «Про затвердження Порядку і умов організації перевезень пасажирів та багажу автомобільним транспортом» (зі змінами), наказами Міністерства транспорту та зв’язку України від 12.04.2007 №285 «Про затвердження Порядку визначення класу комфортності автобусів, сфери їхнього використання за видами сполучень та режимами руху» та від 07.05.2010 №278 «Про затвердження Порядку розроблення та затвердження паспорту маршруту (зі змінами), а також базуючись на результатах обстеження пасажиропотоків, проведених державним підприємством «Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут» та пропозиціях автопідприємств -перевізників, виконавчий комітет Запорізької міської ради
ВИРІШИВ:
1. Закрити та виключити з міської транспортної мережі автобусні маршрути загального користування:
1.1. Маршрут №4 «вул. Гарнізонна – бул. Шевченка – вул. Гарнізонна».
1.2. Маршрут №8 «Аеропорт – бул. Шевченка - Аеропорт».
1.3. Маршрут №18 «Арматурний завод – Диспетчерська – Арматурний завод».
1.4. Маршрут №19 «Дитяча поліклініка №1 – вул. Куйбишева - 1».
1.5. Маршрут №35 «Прохідна заводу «Іскра» - вул. Олімпійська».
1.6. Маршрут №35а «вул. Олімпійська - Аеропорт».
1.7. Маршрут №35б «Автострада – вул. Олімпійська».
1.8. Маршрут №43 «вул. Мікояна – пр. 40 річчя Перемоги – вул. Мікояна».
1.9. Маршрут №43а «4-й Південний мкрн. – вул. Мікояна – 4-й Південний мкрн.».
1.10. Маршрут №43б «пр. 40 річчя Перемоги – вул. Мікояна».
1.11. Маршрут №52 «Універсам - Автовокзал».
1.12. Маршрут №94 «4-й Південний мкрн. – вул. Мікояна».
2. Відкрити автобусні маршрути міського пасажирського транспорту загального користування:
2.1. Маршрут «Аеропорт – пр. Металургів» з кількістю транспортних засобів в звичайному режимі руху – 4 од. класу1, А та режимі маршрутного таксі – 12 од. класу В,А.
2.2. Маршрут «вул. Олімпійська - Аеропорт» з кількістю транспортних засобів в звичайному режимі руху – 1 од. класу 1, А та режимі маршрутного таксі – 6 од. класу В,А.
2.3. Маршрут «4-й Південний мкрн. – вул. Куйбишева - 1» з кількістю транспортних засобів в звичайному режимі руху – 3 од. класу 1, ІІ, А та режимі маршрутного таксі – 12 од. класу В,А,1,ІІ.
2.4. Маршрут «Комбінат «Запоріжсталь» - Міськпаливо» з кількістю транспортних засобів в звичайному режимі руху –2 од. класу 1, А та режимі маршрутного таксі – 6 од. класу В,А.
3. Присвоїти автобусним маршрутам загального користування порядковий номер:
3.1. Маршруту «Аеропорт – пр. Металургів» - №4.
3.1. Маршруту «вул. Олімпійська - Аеропорт» - №35.
3.2. Маршруту «4-й Південний мкрн. – вул. Куйбишева - 1» - №43.
3.4. Маршруту «Комбінат «Запоріжсталь» - Міськпаливо» - №57.
4. Затвердити реєстр міських автобусних маршрутів загального користування (додається).
5. Рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 23.09.2008 №406/1 «Про затвердження реєстру міськихавтобусних маршрутів загального користування» зі змінами та доповненнями вважати таким, що втратило чинність.
6. Затвердити для винесення на конкурс з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування вмісті Запоріжжі перелік автобусних маршрутів загального користування (додається).
7. Управлінню з питань транспортного забезпечення та зв’язку міської ради:
7.1. Оприлюднити через засоби масової інформації про автобусні маршрути, які закрито та відкрито.
7.2. Організувати проведення конкурсів на право обслуговування автобусних маршрутів загального користування в місті Запоріжжі за об’єктами та умовами згідно з додатком.
8. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Гладченка С.М. та начальника управління з питань транспортного забезпечення та зв’язку міської ради Дроздова Ю.В.

В отделе контроля управления по вопросам транспортного обеспечения и связи Запорожского городского совета, нам подтвердили актуальность решения исполкома и заявили: «52-го маршрута в городской сетке нет, ввиду чего маршрут можно считать нелегальным».

То, что маршрут № 52 работает «в черную», нам подтвердили и в пресс-службе городского головы Запорожья: «Согласно информации управления транспорта ситуация продолжается с 2012 года. Транспортники уверяют, что данный перевозчик работает незаконно».

На одном из запорожских сайтов, посвященном пассажироперевозкам, мы выяснили, что обслуживанием маршрута занимается предприятие ООО «СТАРАВТО». Среди перечня всех маршрутов, находящихся на обслуживании у фирмы, числится и 52 номер.  Напротив него чьей-то правдивой рукой поставлена метка «нелегальный».


По не такой уж и секретной информации некое отношение к предприятию «СТАРАВТО» имеет депутат Запорожского городского совета от «Нашего края» Василий Полюсов. Мы позвонили Василию Вячеславовичу и прямо так об этом и спросили. Депутат не стал отрицать, но рекомендовал по всем вопросам обращаться к директору фирмы «СТАРАВТО».

Директор ООО «СТАРАВТО» Дмитрий Труфанов подтвердил: маршрут действительно обслуживается вверенным ему предприятием и заявил, что «все слухи о том, что 52-й маршрут якобы нелегален, распространяют конкуренты» (надо понимать, что управление транспорта и пресс-службы мэра тоже конкурент, ибо и там заявляют о незаконности работы маршрута). По его словам, маршрут имеет все соответствующие разрешительные документы, которые он с радостью продемонстрирует, завтра.

Пока руководство «СТАРАВТО» шлет нам документы, мы, путем несложных манипуляций, уже один раздобыли. Это паспорт маршрута, утвержденный Госавтоинспекцией (!) 26 января 2016 г. .


В ситуации с документами, больше вопросов, чем ответов. Как возможно получение разрешительных актов, паспортов и прочих разрешительных документов на маршрут, которого де-юре не существует?! Платит ли перевозчик деньги в бюджет? Почему, профильное управление, осуществляющее контроль над работой перевозчиков и владеющее информацией о существовании незаконных перевозок, не предпринимает никаких действий? Мы надеемся, что в ближайшее время нам удастся получить комментарий по этому поводу от начальника управления транспорта и связи Запорожского городского совета.

Салават Бибарсов, Евгения Шаламова

  • ТЕГИ
  • Госавтоинспекция
  • Дмитрий Труфанов
  • Документы
  • Маршрут
  • Нелегальный маршрут
  • ООО "СТАРАВТО"
  • Пассажиры
  • Решение исполкома
  • Труфанов
  • Управление транспорта и связи
ПОДЕЛИТЬСЯ

Facebook

Twitter




ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ